lørdag den 21. maj 2011

Endelig

Så fik jeg endelig taget mig sammen til at få oprettet en blog. Jeg har i længere tid gået og overvejet at oprette en. Jeg har tidlige haft en blog, men den døde lidt hen, da jeg blev mor for 2½ år siden. Nu synes jeg så, det er tid til at starte op igen.

Bloggen vil primært handle om mode, men den vil også handle om livet i al almindelighed.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar