lørdag den 21. maj 2011

Tidlig fødselsdagsgave

Jeg har fødselsdag om et par uger. :-)



Men jeg har faktisk allerede fået gaven (eller rettere gaverne) fra min kæreste og søn.


Det er noget, der har stået på ønskelisten i laaaaang tid. Nu venter jeg bare på det kommer med posten.



Det er en Danefæ regnjakke og et par Hunter Festival gummistøvler.








Ingen kommentarer:

Send en kommentar