lørdag den 28. maj 2011

Regnjakken

Jeg har modtaget regnjakken fra Danefæ, som er en gave fra kæresten. Den er virkelig lækker, MEN den er kæmpe stor. Jeg var dog blevet gjort opmærksom på det af http://fru-vonmoos.blogspot.com/ , men det var først efter den var bestilt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar