mode og lidt til
lørdag den 28. maj 2011
Regnjakken
Jeg har modtaget regnjakken fra Danefæ, som er en gave fra kæresten. Den er virkelig lækker, MEN den er kæmpe stor. Jeg var dog blevet gjort opmærksom på det af
http://fru-vonmoos.blogspot.com/
, men det var først efter den var bestilt.
Ingen kommentarer:
Send en kommentar
Nyere opslag
Ældre opslag
Start
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
Ingen kommentarer:
Send en kommentar